محل لوگو

برچسب ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 10
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 5624

افزایش نظم وانظباط کلاس دانش آموزان پنجم دبستان نهال انقلاب.


توصیف وضعیت موجود

من پریا معتمدی ساکن استان خوزستان شهرستان اندیمشک هستم که به عنوان دانشجو معلم ورودی 92 در دانشگاه فرهنگیان خدیجه کبری دزفول مشغول تحصیل می باشم.

از ترم 4 برای کارورزی در دبستان نهال انقلاب در دزفول رفتم.

این مدرسه در نزدیک یک مدرسه راهنمایی و یک دبیرستان است و دارای 2 شیفت می باشد که یک شیفت پسرانه و شیفت دیگرش دخترانه می باشد..وقتی من وارد مدرسه می شدم دانش آموزان پایه پنجم با توجه به این تعداد آنها زیاد نیست نظم کلاس را به هم می ریزند.سر و صدا می کنند.با هم صحبت می کنند.در یک جای ثابت نمی نشینند و مدام جابجا می شوند و با توجه به تذکرات پی در پی نظم کلاس برقرار می شود اما دوباره به همان وضع سابق برمی گردد و بعد از گفت و گو با معلمان دیگر و مدیر مدرسه و مشاهده ی آنها در وضعیت های مختلف مانند زنگ تفریح و پرسش از دانش آموزان پایه های دیگر و همچنین در طی گفت و گو با اولیای بعضی از دانش آموزان متوجه شدم وضع این کلاس در بیشتر درسها و موقعیتهای دیگر به همین گونه است پس تصمیم گرفتم راهکار مناسبی را برای این مشکل پیدا کنم.

توجه فایل به صورت ورد غیر قابل ویرایش


مبلغ قابل پرداخت 5,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۶ تیر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 197

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما