فهرست مطالب
عنوان صفحه
مقدمه ............................ 1
توصیف وضع موجود .................. 3
جمع آوری داده ها (شواهد 1) ....... 5
تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها .... 8
نمودار استخوان ماهی .............. 19
انتخاب راه حل .................... 20
مراحل اجرای راه حل ............... 21
جمع آوری داده ها (شواهد 2) ....... 28
ارزشیابی و تعیین اعتبار .......... 31
پیوستها- عکسها- شواهد 2-1 ........
مقدمه
هرساله با هزینه سنگینی که از طرف اولیاء آموزشگاه در رابطه با فضا سازی و محیطی سالم آرام و آراسته برای مطالعه و ورزش دانش آموزان صرف می شود. اما باز متاسفانه مشاهده می شود که دانش آموزان از این امکانات استفاده نمی کنند و یا این که رغبتی به مطالعه کردن در زنگ های تفریح از خود نشان نمی دهند.
که اغلب دانش آموزان با این که می دانند مطالعه کردن بخشی از زندگی و پیشرفت تحصیلی آنان را به خود اختصاص داده است یا توجهی به این امر ندارند و یا علاقمندی زیادی از خود نشان نمی دهند و بیشتر اشتیاق آنها معطوف می شود به مطالعه ی شب امتحان و قبول شدن و نمره گرفتن و به محض رفتن به خانه کتاب و درس را رها کرده تا فردا که به مدرسه می آیند از اینرو برخورد وظیفه دانستم که کاری کنم تا دانش آموزان به مطالعه ی کتب درسی خود علاقه مند شوند.
دکتر محمد رضا سنگری (پیوند (338-86) معتقد است
« پژوهش و مطالعه و داشتن عطش و روح جستجوگری، ترجمان کمال و تعالی است. آنکه درخویش « نیاز فهمیدن» نمی بیند به باتلاق های جهل و تاریک زار غفلت می غلتند. پژوهش، گشودن پنجره ای است به جهان نایافته ها و سیر و سلوک در ساحتهای تازه و ناکاویده. اگر لذت فهمیدن را بفهمیم فرصت مطالعه و پژوهش را با هیچ لذتی معاوضه نخواهیم کرد.
توجه فایل به صورت ورد قابل ویرایش
مبلغ قابل پرداخت 6,500 تومان